Skilled Services
Onze Diensten
Eindgebruiker support op afstand
Als uw medewerkers ondersteuning nodig hebben op flexibele tijden, is een bereikbare servicedesk van groot belang. Onze Servicedesk op Afstand, intern bij Amtron gevestigd, biedt 24×7 eindgebruikerondersteuning aan uw gebruikers op afstand wanneer ze het nodig hebben. Dit garandeert dat problemen niet onopgelost blijven en dat de kwaliteit van de ondersteuning gewaarborgd is. Of het nu gaat om individuele ondersteuning of het oplossen van bredere vraagstukken, wij staan voor u klaar.
Eindgebruiker support op locatie
Als uw organisatie bedrijfsspecifieke applicaties heeft die extra ondersteuning vereisen, begrijpen wij dat het essentieel is om een servicedesk te hebben die uw organisatie van binnenuit kent. Onze Servicedesk op Locatie plaatst hoogopgeleide medewerkers binnen uw organisatie, zodat zij uw processen en bedrijfscultuur volledig begrijpen. Dit zorgt voor een aangepaste ondersteuning die perfect aansluit op uw specifieke behoeften en vereisten.
Capaciteitsuitbreiding
Wanneer uw servicedesk te maken heeft met een hoge werkdruk en soms moeite heeft om de juiste ondersteuning te bieden, kunnen wij helpen met capaciteitsuitbreiding. Onze ervaren servicedeskers staan paraat om uw team aan te vullen tijdens piekperiodes, ziekte of verlof. Met hun hoogwaardige vaardigheden en snel inwerkproces kunnen ze naadloos schakelen en bijdragen aan de kwaliteit van de ondersteuning.
Maatwerk Adoptietrajecten en Trainingen
We begrijpen dat elke organisatie uniek is, daarom bieden we maatwerk adoptietrajecten en trainingen. We stemmen deze af op uw organisatie en medewerkers, rekening houdend met de context, werkvoorkeuren en leervoorkeuren. Ons scala aan soft- en hardskill trainingen helpt uw medewerkers om de nieuwe werkwijze te omarmen. We willen dat ze eigenaar worden van de verandering en bieden de nodige ondersteuning, informatie en training om de motivatie en betrokkenheid te vergroten.