Bij Amtron, begrijpen we dat flexibele, effectieve en klantgerichte ondersteuning van cruciaal belang is voor uw organisatie. Of het nu gaat om verschillende ondersteuningsbehoeften van medewerkers of variabele tijden waarop hulp nodig is, wij bieden op maat gemaakte oplossingen die passen bij uw specifieke eisen.

Met onze diensten, waaronder Servicedesk op Afstand, Servicedesk op Locatie, capaciteitsuitbreiding en gebruikersgerichte trainingen, streven we ernaar om uw medewerkers te ondersteunen. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan altijd voor u klaar om de beste oplossingen te bieden die aansluiten bij uw behoeften en vereiste.

1e LIJNS SUPPORT

Enduser support biedt u vele mogelijkheden. Zeker als we u vertellen dat onze 1e lijns helpdesk direct 70% van de IT problemen weet op te lossen.

2e LIJNS SUPPORT

24/7/365 ondersteuning voor uw eindgebruikers. We stellen inhoudelijke vragen, we lossen incidenten op en doen proactief suggesties voor verbeteringen.

SPOC

Wij fungeren als centraal aanspreekpunt. Uw gebruikers merken niet dat wij een derde partij zijn, terwijl uw ICT-team zich kan focussen op hun kernactiviteiten.

ADOPTIE

Wij begeleiden bij het implementeren van nieuwe technologieën en trainen op digitale vaardigheden, security awareness en productiviteit.