CENTRAAL EN OPTIMAAL MET AMTRON SINGLE POINT OF CONTACT
SPOC
Wat is een SPOC? Het is precies wat de naam suggereert: één centraal aanspreekpunt. Uw medewerkers hoeven niet te weten aan wie ze hun vraag moeten stellen of welke informatie ze precies nodig hebben. Ze hoeven alleen te weten hoe ze het SPOC kunnen bereiken. Ons goed opgezette SPOC zorgt ervoor dat de vragen en problemen van uw medewerkers op de juiste manier worden afgehandeld. U kunt vertrouwen op een snelle en efficiënte service.
De toenemende complexiteit van IT-systemen en afhankelijkheden tussen verschillende leveranciers kunnen leiden tot gebrek aan overzicht. Met een SPOC heeft u één plek waar u met al uw problemen terechtkunt. U hoeft geen waslijst van leveranciers en fabrikanten door te spitten. Onze servicedesk onderzoekt voor u hoe het verzoek opgelost kan worden, wat zorgt voor duidelijkheid en rust.
De voordelen van een Amtron SPOC
- Één aanspreekpunt
- Uitstekend bereikbaar en meertalig support
- Minder kwetsbaarheden, risico's en downtime
- Betrouwbare en professionele expertise
CONTACT
Benieuwd wat Amtron voor uw organisatie kan betekenen?
Wij zijn u graag van dienst, stel ons gerust al uw vragen en u kunt snel antwoord tegemoet zien. Uiteraard kunt u ons ook tijdens kantooruren telefonisch bereiken.