VEEL MEER DAN ALLEEN REGISTRATIE EN ROUTERING
1e lijns support
Wij helpen organisaties met onze eerste lijns support dienst waarbij u als organisatie deze zelf niet in huis hoeft te hebben. Dat scheelt veel extra personeelskosten bovendien is ons support team 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar direct bereikbaar voor gebruikers die voor uw organisatie werken met uw ICT systemen en software. Onze supportmedewerkers zorgen in 70% van de meldingen voor een gedegen oplossing, in 25% van de gevallen wordt het probleem geëscaleerd naar de tweede lijns support. Dat kan uw eigen tweede lijn support zijn, maar wij bieden zelf ook professionele tweede lijns support die naadloos aansluit op onze eerste lijns support service.
SNEL EN PROFESSIONEEL
70% direct eerstelijns opgelost
Als specialisten in eerstelijns ICT support begrijpen wij bij Amtron Skilled Services dat het cruciaal is om de juiste mensen in te zetten voor een succesvolle uitvoering van een eerste lijns helpdesk voor uw organisatie. Onze medewerkers zijn gemotiveerd en hebben plezier in het aannemen, registreren en oplossen van gebruikersvragen. Ze beschikken over de juiste skills, waaronder een sterk empathisch vermogen, uitstekende communicatieve en analytische vaardigheden, en een scherp gevoel voor organisatiesensitiviteit. Uiteraard beschikken ze ook over de nodige ICT-kennis. En gebruikt u naast bijvoorbeeld Office 365 specifiekere (applicatie) software, dan is ons team snel getraind om ook uw klanten te voorzien van oplossingsgerichte support.
Zo zijn wij bij Amtron in staat om gemiddeld in 70% van de aanvragen direct een oplossing te bieden zonder door te hoeven schakelen naar een tweede lijns support of zelfs escaleren naar een hoger service-level.
ICT PROFESSIONALS DIE ALTIJD BEREIKBAAR ZIJN VOOR OPLOSSINGEN
Eén toegankelijk supportteam
Het Amtron supportteam is 24 uur, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar bereikbaar via telefoon of per e-mail.
Eén toegankelijk team
- Hoge kennis van O365 en applicatiesoftware
- Uitstekend bereikbaar en meertalig support
- Bredere servicedekking zonder extra overhead
- Verbeterde naleving van SLA's
CONTACT
Benieuwd wat Amtron voor uw organisatie kan betekenen?
Wij zijn u graag van dienst, stel ons gerust al uw vragen en u kunt snel antwoord tegemoet zien. Uiteraard kunt u ons ook tijdens kantooruren telefonisch bereiken.