EEN SNELLE SAMENWERKING MET DE EERSTE LIJNS HELPDESK ZORGT VOOR 90% DIRECT OPLOSSING

2e lijns support

Wij helpen organisaties met onze end-user support dienst waarbij u als organisatie deze zelf niet in huis hoeft te hebben. Dat scheelt veel extra personeelskosten en bovendien is ons support team 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar direct bereikbaar voor gebruikers die voor uw organisatie werken met uw ICT systemen en software. Onze supportmedewerkers zorgen in 70% van de meldingen voor een gedegen oplossing, in 25% van de gevallen wordt het probleem geëscaleerd naar de tweede lijns support. Dat kan uw eigen tweede lijn support zijn, maar wij bieden wij ook professionele tweede lijns support die naadloos aansluit op onze eerste lijns support service. 

95% snel opgelost middels een één-tweetje in support

CONTACT

Benieuwd wat Amtron voor uw organisatie kan betekenen?

Wij zijn u graag van dienst, stel ons gerust al uw vragen en u kunt snel antwoord tegemoet zien. Uiteraard kunt u ons ook tijdens kantooruren telefonisch bereiken.