Eerstelijns Support Engineer

Heb jij een passie voor IT en wil jij jezelf ontwikkelen tot Eerstelijns Support Engineer? Solliciteer dan bij Amtron!

Over de functie

De wereld digitaliseert in raptempo. En Amtron denkt mee door eindgebruikers hierin te ondersteunen. Tevreden medewerkers presteren ten slotte beter. Vanuit een (vast) dienstverband leiden we jou op tot een Eerstelijns Support Engineer die op de IT servicedesk goed werk aflevert zodat de mensen in de organisatie(s) waar je voor werkt hun werk goed kunnen doen. Met up to date (digitale) werkplekken.

Wat ga je doen?

De IT support desk is je thuishaven. Veel instanties werken met Topdesk en in dit ticketsyteem weet jij  1e lijns incidenten op te pakken en efficiënt op te lossen. Mocht je er niet uitkomen, dan weet jij de 2e en 3e lijn goed te vinden en kan jij met heldere analyses je incident doorzetten. Werken volgen ITIL methodiek gaat je goed af. Ook het werken met Windows server, Active Directory, VDI, Exchange en Microsoft Office is voor jou gesneden koek. Dit alles maakt jou een Skilled Engineer omdat je makkelijk omgaat met de techniek, maar je weet hierover te communiceren op een manier dat iedere collega het snapt. Klantgerichtheid staat voorop in deze functie. Jij haalt voldoening uit een goed ingerichte werkplek en je draagt hier op een dienstverlenende wijze je steentje aan bij.

Wat neem je mee?

  • Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding richting IT;
  • Diverse IT certificering zoals ITIL/ BISL – Of bereid die te halen
  • Kennis van Topdesk / Windows Server / Active Directory;
  • Diverse Microsoft certificering – Of bereid te behalen;
  • De ambitie om jezelf te ontwikkelen binnen de overheid;
  • Analytisch en communicatief vaardig;
  • Prè: ervaring

Wat hebben wij jou te bieden?

Amtron biedt jou flexibele zekerheid. De zekerheid van een contract en de flexibiliteit van verschillende opdrachten binnen het publieke domein.

Daarnaast:

  • Een (vast) dienstverband bij Amtron;
  • Een maandsalaris tussen €2750,- / €4000,-;
  • Pensioenregeling;
  • Een uitgebreid opleiding- en trainingsaanbod om jouw soft skills verder te ontwikkelen;
  • Het behalen van Microsoft certificering zoals MD100 / MD101 / AZ 104;
  • Een persoonlijke begeleider om mee te denken over jouw dagelijkse werkzaamheden, persoonlijke leerdoelen en opleidingen;
  • Omringd door collega’s binnen jouw vakgebied om mee te sparren;

Herken jij jezelf in dit profiel? En lijkt werken bij Amtron je een mooie stap? Solliciteer dan meteen.

Vragen? Die kan je stellen via werkenbij@amtron.nl