VEEL MEER DAN ALLEEN REGISTRATIE EN ROUTERING

1e lijns support

Wij helpen organisaties met onze eerste lijns support dienst waarbij u als organisatie deze zelf niet in huis hoeft te hebben. Dat scheelt veel extra personeelskosten bovendien is ons support team 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar direct bereikbaar voor gebruikers die voor uw organisatie werken met uw ICT systemen en software. Onze supportmedewerkers zorgen in 70% van de meldingen voor een gedegen oplossing, in 25% van de gevallen wordt het probleem geëscaleerd naar de tweede lijns support. Dat kan uw eigen tweede lijn support zijn, maar wij bieden zelf ook professionele tweede lijns support die naadloos aansluit op onze eerste lijns support service. 

SNEL EN PROFESSIONEEL

70% direct eerstelijns opgelost

Als specialisten in eerstelijns ICT support begrijpen wij bij  Amtron Skilled Services dat het cruciaal is om de juiste mensen in te zetten voor een succesvolle uitvoering van een eerste lijns helpdesk voor uw organisatie. Onze medewerkers zijn gemotiveerd en hebben plezier in het aannemen, registreren en oplossen van gebruikersvragen. Ze beschikken over de juiste skills, waaronder een sterk empathisch vermogen, uitstekende communicatieve en analytische vaardigheden, en een scherp gevoel voor organisatiesensitiviteit. Uiteraard beschikken ze ook over de nodige ICT-kennis. En gebruikt u naast bijvoorbeeld Office 365 specifiekere (applicatie) software, dan is ons team snel getraind om ook uw klanten te voorzien van oplossingsgerichte support.

Zo zijn wij bij Amtron in staat om gemiddeld in 70% van de aanvragen direct een oplossing te bieden zonder door te hoeven schakelen naar een tweede lijns support of zelfs escaleren naar een hoger service-level.

ICT PROFESSIONALS DIE ALTIJD BEREIKBAAR ZIJN VOOR OPLOSSINGEN

Eén toegankelijk supportteam

Het Amtron supportteam is 24 uur, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar bereikbaar via telefoon of per e-mail.

Eén toegankelijk team

CONTACT

Benieuwd wat Amtron voor uw organisatie kan betekenen?

Wij zijn u graag van dienst, stel ons gerust al uw vragen en u kunt snel antwoord tegemoet zien. Uiteraard kunt u ons ook tijdens kantooruren telefonisch bereiken.

EEN SNELLE SAMENWERKING MET DE EERSTE LIJNS HELPDESK ZORGT VOOR 90% DIRECT OPLOSSING

2e lijns support

Wij helpen organisaties met onze end-user support dienst waarbij u als organisatie deze zelf niet in huis hoeft te hebben. Dat scheelt veel extra personeelskosten en bovendien is ons support team 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 365 dagen per jaar direct bereikbaar voor gebruikers die voor uw organisatie werken met uw ICT systemen en software. Onze supportmedewerkers zorgen in 70% van de meldingen voor een gedegen oplossing, in 25% van de gevallen wordt het probleem geëscaleerd naar de tweede lijns support. Dat kan uw eigen tweede lijn support zijn, maar wij bieden wij ook professionele tweede lijns support die naadloos aansluit op onze eerste lijns support service. 

95% snel opgelost middels een één-tweetje in support

CONTACT

Benieuwd wat Amtron voor uw organisatie kan betekenen?

Wij zijn u graag van dienst, stel ons gerust al uw vragen en u kunt snel antwoord tegemoet zien. Uiteraard kunt u ons ook tijdens kantooruren telefonisch bereiken.

CENTRAAL EN OPTIMAAL MET AMTRON SINGLE POINT OF CONTACT

SPOC

Wat is een SPOC? Het is precies wat de naam suggereert: één centraal aanspreekpunt. Uw medewerkers hoeven niet te weten aan wie ze hun vraag moeten stellen of welke informatie ze precies nodig hebben. Ze hoeven alleen te weten hoe ze het SPOC kunnen bereiken. Ons goed opgezette SPOC zorgt ervoor dat de vragen en problemen van uw medewerkers op de juiste manier worden afgehandeld. U kunt vertrouwen op een snelle en efficiënte service.

De toenemende complexiteit van IT-systemen en afhankelijkheden tussen verschillende leveranciers kunnen leiden tot gebrek aan overzicht. Met een SPOC heeft u één plek waar u met al uw problemen terechtkunt. U hoeft geen waslijst van leveranciers en fabrikanten door te spitten. Onze servicedesk onderzoekt voor u hoe het verzoek opgelost kan worden, wat zorgt voor duidelijkheid en rust.

De voordelen van een Amtron SPOC

CONTACT

Benieuwd wat Amtron voor uw organisatie kan betekenen?

Wij zijn u graag van dienst, stel ons gerust al uw vragen en u kunt snel antwoord tegemoet zien. Uiteraard kunt u ons ook tijdens kantooruren telefonisch bereiken.

MEDEWERKERS MET DE JUISTE SKILLS, KENNIS EN MOTIVATIE

IT- Adoptie

Een IT-adoptie traject wordt toegepast wanneer nieuwe technologieën geïntroduceerd worden, zoals een digitale werkplek, Office 365 of Microsoft Teams. Het dient ook als een voortdurend proces binnen organisaties om digitale vaardigheden aan te scherpen, security awareness te vergroten en productiviteit te verbeteren. Het traject heeft als doel om medewerkers te begeleiden bij het effectief gebruikmaken van deze technologieën, zodat ze optimaal kunnen profiteren van de mogelijkheden die ze bieden. Amtron kan u en uw medewerkers begeleiden in dit trajct: Door middel van training, begeleiding en regelmatige updates blijven medewerkers up-to-date en worden ze gestimuleerd om hun digitale vaardigheden voortdurend te verbeteren, wat essentieel is in een steeds veranderend digitaal landschap.

Voordelen adoptie programma

CONTACT

Benieuwd wat Amtron voor uw organisatie kan betekenen?

Wij zijn u graag van dienst, stel ons gerust al uw vragen en u kunt snel antwoord tegemoet zien. Uiteraard kunt u ons ook tijdens kantooruren telefonisch bereiken.